سوالات متداول

خانه > سوالات متداول

اطلاعات خرید

هزینه حمل و نقل اجناس به عهده مشتری می باشد مگر در موارد خاص مانند زمان پیشنهاد های ویژه که از طریق پیج اینستاگرام و صفحه اصلی سایت اعلام می شود.

بعد از ثبت سفارش با شما تماس گرفته می شود و زمان تحویل بهشما اعلام می شود.

اما به صورت کلی در اکثر اوقات در همان روز ثبت سفارش و نهایتا بعد از 3 روز برای شما ارسال می شود.

بعد از ثبت سفارش اوپراتور های ما با شما تماس میگیرند و اطلاعات ثبت شما را با شما دوباره بررسی میکنند و شما میتوانید با شماره های ثبت شده در قسمت ارتباط با ما سفارشتان را پیگیری کنید.

تمامی اجناس با فکتور برای شما ارسال می شود.

اطلاعات پرداخت

اگر به ار طریق درگاه پرداخت اینترنتی هزینه سفارشاتتان رو پرداخت کرده اید ما بر روی آن اشراف داریم و بعد از تکمیل سفارش شما با شما تماس میگیریم.

اگر از طریق کارت به کارت هزینه سافارشاتتان رو پرداخت کرده اید ما بر روی آن اشراف داریم و بعد از تکمیل سفارش شما با شما تماس گرفته می شود و همچنین میتوانید با شماره تماس 09220159391 باید تماس بگیرید تا سفارش شما پیگیری شود.

لیست علاقه مندی ها لیستی است که شما میتوانید اجناسی که مد نظرتون هست که میخواهید بررسی کنید و یا آدرس آنها داخل حساب کاربریتان ذخیره شود میتوانید ذخیره کنید و بعدا به آنها مراجعه کنید.

اجناس هنگام تحویل به شما بازدید می شود ،اگر آسیب دیده باشد برای شما تعویض می گردد.

تمامی محصولات دارای گارانتی می باشد و برگه گارانتی داخل محصول می باشد و محصولاتی که بدون گارانتی هستن در قسمت توضیحات ذکر شده است.

جواب سوالتان را پیدا نکردید؟

اگر جواب سوالتان را پیدا نکردید می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و سوالتان را مطرح کنید

09220159391

021-33135543